onsdag den 30. juni 2010

Scorereplikker

Jep. Jeg er nået til scorereplikker, På den der liste over ting med hensyn til drenge og kærlighed jeg lige synes der skal snakkes om. Eller noget.

Jeg er ikke altid den store fan af scorereplikker. Men det er da for fanden også bare fordi at nogen af dem (De fleste) er så dårlige, lamme og - mit yndlings ord CHEESY - at man tror det er løgn.
Eks. "Gjorde det ondt?" ... "Hvad?" ... "Gjorde det ondt?" ... "Hvad? Jeg ved ikke hvad du mener" ... "Gjorde det ondt da du faldt ned fra himlen?" CHEESY SCOREREPLIK NUMMER 1. Den bruger jeg altid som eksempel på en dum scorereplik, skal det lige siges. Det er bare fordi min hukommelse simpelthen ikke kan huske mere. Men nu for at understrege det hele og give nogle eksempler og reaktioner og en liste over dårlige scorereplikker har jeg researched (?) lidt på lamme scorereplikker.

I får først en liste over dårlige, lamme, cheesy , ulækre scorereplikker. - Med reaktioner. Her er den. :
1."Gjorde det ondt?" "Hvad, hvornår ?" "Da du faldt ned fra himmelen." = CHEESY. LAM.
2."Ved du hvorfor du er heldig?" "Nej?" "FORDI DU SNAKKER MED DEN HER FYR." = Rent og skært langtrukkent NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. Det er min reaktion.
3."Du må have meget jern i kroppen, siden du er så tiltrækkende." = Bob bob. Den er altså dårlig. Men hvis man er stiv nok, kan den vel nok virke.
4."Hvis det her var Egypten ville jeg bygge dig en pyramide, kalde dig Cleopatra, og leve til vores trekantede dages ende!!" = MÅ MEGET SIMPELT ALDRIG NOGENSINDE BRUGES. DET GARANTERER EN GRIM LUSSING. (I hvertfald fra min side af.)
5. "Hvis du er kristen, så er jeg svaret på dine bønner!" = Nej.
6. "Jeg har sukker i øjnene." "Hvorfor?" "Du ser så sød ud" = CHEESY. Den lugter endda.
7."Jeg kender Dan Rachlin" = HAHA.
8."Der er en privat fest i mine bukser, og du er inviteret." = Den er altså bare klam...
9."Kan du ikke vise mig vejen?" "Til hvorhen?" "Til dit hjerte" = Cheesy, Cheesy, Cheesy, Cheesy. Med dobbelt ost.
10."Hej mit navn er ...... , lær det hellere med det samme, for om en halv time ligger du og skriger det." = Den er jo også bare klam...

Godt så, det var alle de lamme, dårlige, klamme, dybt forkerte scorereplikker. Eller, det var ikke dem allesammen men det var 10 af dem. Ingen af dem er brugt på mig, det indrømmer jeg, men tænker tit over det med scorereplikker. Så i skal da også have dem jeg syntes er okay og lidt søde...

Her er de søde:
1. "Jeg er ved at skrive en telefonbog. .... Må jeg få dit nummer?" = Den er altså okay. Lidt plat. Men sød.
2. "Spiser du Kellogg's Frosties? Du vækker en tiger i mig, grrrr!" = Den er fandme sjov! Den skal siges med en god knurren der i enden, og så tror jeg at pigen ville begynde at grine. (Det ville jeg i hvert fald.)

Den med de gode scorereplikker har jeg ikke researched (?) så meget på, for de er fandme svære at finde. Men jeg ved da godt hvad for en scorereplik der i mit hoved altid vil virke bedst.

"Tror du på kærlighed ved første blik?"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar