tirsdag den 29. juni 2010

Jeg burde.

Jeg burde... Men jeg gider ikke rigtigt. Det er meget hyggeligere at... Eller ved ikke om det er hyggeligt. Måske det bare er fordi jeg er for doven. Eller nej, det er ikke derfor. Jeg er bare træt. Men jeg burde stadig...

Orv, jeg vil lige fortælle noget fra idag ! Jeg er 100 % sikker på det her, skal det lige siges. Måske... 99,999999999999999999999999999 % Men det er ligemeget! Ikke mere snak om det. Det jeg ville fortælle er at jeg drømte at min fætter døde!! Min totalt seje, totalt søde, totalt flinke, totalt rare, totalt dejlige fætter. Jeg tror jeg græd i søvne, da jeg drømte det. Jeg har prøvet at græde i søvne før. Jeg har rent faktisk prøvet det et par gange. Og jeg ved det bare, når jeg græder i søvne. Det er noget mærkeligt noget. Men jeg græd meget. Fik mig til at indse, præcis hvor meget jeg elsker min fætter. Det er bare synd. Vi snakker ikke helt vildt meget sammen. Der er en lidt stor aldersforskel. Og nogengange tror jeg at han ikke ved hvad han skal sige til mig. Men det er ligemeget. Jeg elsker ham stadig. Og det må han finde sig i. Tror jeg nu også godt han kan. Håber da også at han elsker mig, som sin lille kusine. Jeg savner ham. Jeg savner ham, og hans søster, min kusine. - Som også er ældre end mig. Og jeg savner deres mor. - Min moster. Som altid er så sød og rar, og lyttende og bare dejlig. De må have det fra deres mor. Der er intet galt med deres far. Han er bare spøjs. Meget sovende. Men rar alligevel. Virkelig sort humor. :)

Gud hvor jeg elsker den familie.

Men nu. Nu gør jeg det, jeg burde... !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar