torsdag den 17. juni 2010

Ikke godt.

Har allerede lidt taget hul på sommerferien, hvilket vil sige at jeg går senere i seng, hvilket vil sige at jeg er SYGT træt næste dag, og som regel falder i søvn når jeg kommer hjem fra skole. Ikke helt godt. Jeg er bare så skoletræt ! Vil utroligt gerne være sammen med menneskerne på min skole, men jeg orker overhovedet ikke timerne. Og egentlig... På den anden side. Jeg har også utroligt meget brug for ferie. Og i et lille stykke tid, har jeg nok også brug for at være alene. 'Pleje mig selv'. Nu er sommerferien her også snart. Fra imorgen af er der præcis én uge til min sommerferie. Og imorgen bliver også en god dag. Jeg skal endelig efter flere måneder være sammen med min bedste veninde. Og vi skal bare hygge! Jeg glæder mig helt vildt meget. :)

Nå. Jeg burde gå i seng nu. Tror jeg også jeg vil gøre. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar