fredag den 2. juli 2010

NU ER DET SLUT. - Sikkert ikke. (Det siger vi bare)

NU ER DET FANDME SLUT MED KÆRLIGHED. Som titlen siger. Sikkert ikke. Men det er min holdning lige nu. (Nej, det er ikke slut. Jeg ved det. (JEG HAR LOV TIL AT SIGE DET. - Og håbe på at det er rigtigt...)

Jeg har idag været inde og se Eclipse. Ja. Jeg er Twilight-fan. (Stadig Harry Potter, FTW.) Og på en eller måde gjorde det udslaget. Ikke mere kærlighed. Jeg orker det ikke. For meget drama. For meget ulykke. For meget æv, you know. Der var så meget kærlighed i den film.
- Jeg har intet imod kærlighed, jeg elsker kærlighed! Men i tonse-mængder... Der kan jeg godt få ondt i maven...

Jeg er så træt af fiasko efter fiasko, knuste hjerte, efter knuste hjerte. De er fandme lettere at have som venner, de der drenge. Og det kan endda også være rigtig svært.

Tror også jeg halvt har fundet ud af hvad det er der er galt. Det er halv-helt latterligt. Men lige nu er det min konklusion. Eller hvad fanden man nu siger.
- Det er jo fordi, der ikke er andre end ham. Der kan fandme ikke være andre end ham. Han er så perfekt for mig. SÅ. FUCKING. PERFEKT. Hvad så, om han er lidt ældre end mig. Lidt meget ældre... Han er fantastisk. Der er ikke andre end ham. DER ER IKKE NOGEN DER KAN MÅLE SIG MED JACKSON RATHBONE. Det er det der er problemet ! (Husk lige. Det er det, jeg bilder mig selv ind NU.)

Der er jo bare det der med at... Jeg er ikke forelsket i ham. Er heller ikke vild med ham. Og har heller ikke et lille crush. Han er mit idol, og jeg ser op til ham. Og så er det da et + at han er lækker. Så den konklusion holder ikke alligevel.

Kærlighed er besværlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar