søndag den 19. december 2010

Ændringer.

Nu ved jeg godt der ikke er så mange der læser denne blog. Men jeg vil alligevel meddele jer om at jeg vil gøre min blog privat.

- Grunden til dette er at jeg vil lave endnu en blog. (Udover de to jeg allerede har.) Og den tredje blog vil jeg gerne offentliggøre. Og jeg vil ikke have at alle skal kunne læse hvad der står på denne blog. (Man kan nemlig nemt finde mine andre blogge, hvis man følger den ene.) Derfor vil jeg gøre denne blog privat, hvilket vil sige at man skal have tilladelse til at se hvad jeg skriver.

Hvis du er stadig er interesseret i at læse hvad der foregår i mit liv, så skriv din mail til mig, så jeg kan tilføje dig til listen af mine læsere. Skriv gerne mailen i mine kommentarer. Hvis du ikke vil det, så spørg i kommentarerne om der ikke er andre måder at gøre det på. :)

Bloggen bliver gjort privat mandag kl. 21.00

Ingen kommentarer:

Send en kommentar