tirsdag den 14. december 2010

Minder.

Jeg er en random person og jeg ved det godt. Og bange for at indrømme det er jeg heller ikke. Jeg har også en meget barnlig sjæl, hvis I ikke lige vidste det.
Det har lige været tredje søndag i advent. Min far havde købt noget til mig, som han vidste jeg ville have. Mgp igennem 10 år - jubilæums cd. Jeg elsker det.

120 sange. Der er nemlig ALLE mgp sangene fra de sidste 10 år + nogle bonus sange der er blevet lavet bagefter af dem som vandt mgp'et.

Nogle af dem synger HELT forfærdeligt, og har lavet den mest forfærdelige sang. Andre synger rent faktisk ok, og har lavet en god sang. Noget af det kan være godt. Andet er bare gode minder, fra den gang jeg var lille, uskyldig og tåbelig. Dengang hvor man stemte på 'Seb' fordi han var da bare lækker.

Åh alle minderne strømmer ind igen!

Jeg kan huske, at jeg var altid den første der fik fingrene i den nye mgp cd, når Mgp'et havde foregået. Så tog jeg den med i skole, og i frikvartererne spillede vi den på klassens musikanlæg og så dansede vi til sangene og sang med. Vi var så uhyggeligt kiksede. :') Og det var i øvrigt HVERT frikvarter.

Det minder mig om dengang jeg var lille. Den mest fantastiske tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar