søndag den 26. december 2010

Er det ikke tid ?

Jo det er da tid til MIN lækkerliste!! :D Og den er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang. Så tag de gode briller på , og nyd de MANGE godter jeg har fundet frem. :p-


Ed Westwick.
Uhh jeg kunne nu altså godt.


Matthew Morrison!
Uhhh MUMS. Det vaskebræt der... Jeg må lære at vaske tøj. :D


Taylor Lautner!
Hot.


Ben Barnes
Åh... Denne mand. fyr. hvad end han nu er. Han måtte godt komme ridende på en hvid hest til mig en dag. :D


Peter Facinelli
Altså til tider synes jeg lidt han ligner en mus... Men så er han bare en HOT mus. :D


Darren Criss
Ham her ikke ? Han er seriøst lækker. Om han så er langhåret, korthåret eller har slikhår. Ligemeget hvad. Han er lækker.


Mcfly
ARGH. JEG DØR A HOTNESS. JEG DØR JEG DØØØØØØØØØØØØØØØØR.
... Men jeg dør lyyyyyyyyyyyyyyyykkelig.
Gal de er hotte...


Dougie Poynter
Åhh. Denne lille kære lækkerbisken med de blå øjne. Han hedder Dougie. Og han er noget så underlig. Men gal, han er lækker. Lækker, hot, vidunderlig og fantastisk!


Tom Fletcher
Åh, og denne søøøøøøøøøøøøøøøde kææææææææææææææææære lille lækkerbisken, med den spidse næse. Han hedder Tom. Og han er lækker. Og kan ret godt lide katte. OG SYNGER HERRE GODT.


Harry Judd
På trods af at det måske ikke er det bedste billede, så er denne unge fyr, altså også PÆNT lækker. Men for det meste skærer han ansigter på billeder... MEN LÆKKER ER HAN. :D


Justin Bieber
OH YEARH. I DID IT. Selvfølgelig gjorde jeg det. Jeg er stolt af at sige at jeg er røvligeglad med hvad alle andre synes om ham, og at JEG ærlig talt synes er folk er latterlige at hade ham så meget, bare fordi han har en anden stemme og lige er en tand lækrere end mange andre drenge. Det er ren misundelse alt sammen. Udover det, er han lækker. Og de øjne kan man smelte chokolade på.


Bradley Cooper
Ham her, er altså også lidt lækker... Han er ikke helt ligeså lækker som alle de andre. Men lækker! Han var lækker nok til at komme med på listen. :)


Ben Barnes.
Igen! OH! Også ret lækker med kort hår, ha ? :D De øjne... Savl.


Brian Austin Green
Jeg kunne meget simpelt ikke lade ham ligge der tilbage i Beverly Hills. Så jeg fløj ham til min lækkerliste! :D FOR HAN ER LÆKKER.


Brian Austin Green
OH! Der var I lige heldige, at se ham igen, Lige efter i allerede havde set ham. Denne gang et front foto! STADIG LÆKKER.


Chase Crawford
Nå ja.. Lækker lidt af helved til. Mums.


Chase Crawford.
Igen! Stadig lækker. Gi mig!


Christoph Sanders
Uh ha. På en eller anden måde lækker. Ret lækker. Ligner lidt en hver svigermors drøm hva?
Nam nam.


Colin Firth
Jo, han er vist lidt ældre end de andre og har lidt flere rynker. Men altså...
Han er altså også lækker.
Skrid Bridget Jones! HAN ER MIN.


Colin Firth
Årh Colin. Smil! Der skulle også lige være et closeup af alle hans sexede rynker.


Connor Paolo
OH. Han er lidt for kær. Lige til at putte ned i lommen, og så tage op når man har brug for et kys. *Ae, ae*


Connor Paolo
Hov, der var ham den kære igen :D Mums!


Cory Monteith
Ham her ikke? Han er altså også lidt af en hottie. Ret meget af en hottie. Hot.
Det lyder nogengange lidt som om han synger gennem en slags filter, men det lyder godt nok!
OG SÅ ER HAN LÆKKER!


Cory Monteith
Han ER altså lækker. Mums. :)


Darren Criss
SE DE KRØLLER. GI MIG, GI MIG, GI MIG, GI MIG, GI MIG, GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII MIIIIIIIIIIG.
Ej, jeg kunne VIRKELIG godt tænke mig at køre mine hænder igennem det hår.


Darren Criss
Han har sådan nogle... Underligt glitrende øjne.
Man bliver jo helt hypnotiseret.
Han er lææææææææækker.


David Conrad
Åh min gud. Det her er en af mine drømmemænd.
Seriøst. HAN ER JO ALT FOR LÆKKER.
JEG SMELTER AF LÆKKERHED.
*Suges op med sugerør og puttes i et glas.*


Dougie Poynter
SO. GOD. DAMN. HOT.


ok, det var ikke dem alle sammen.
LÆKKERLISTE FORTSÆTTES I NÆSTE INDLÆG.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar