mandag den 14. februar 2011

Valentinsdag. Eller dagen efter. ANYWAY.

Det var valentinsdag igår. Men for mig er det stadig valentinsdag idag, fordi den er 1 om natten og jeg ikke er gået i seng endnu, men er halvt på vej. Så snart jeg er gået i seng og vågner igen er det den 15 februar. BASTA. Anyway, som snart hærdet single-teenage-(desperat)-pige hader jeg valentinsdag inderligt. Ingen romantiske drenge har kastet deres kærlighed på mig, og jeg synes i øjeblikket ikke der er nogen interessante nok til at jeg har lyst til at kaste kærlighed på dem. Så det giver vel egentlig sig selv. :) Jeg har dog brugt dagen på en nogenlunde god måde. Jeg sov længe, stod op, så resten af en film min papmor så, spiste frokost-morgenmad med mor og papmor, spillede nintendo, blev hentet af far, tog ud og handle, herefter ned i byen og købe to film og et gavekort til mig selv til itunes. (Jeg valgte at give mig selv gaver i år. :D) Herefter tog vi hjem, jeg spillede nintendo igen, spillede computer, spiste mad, blev sur på far, spillede computer, tog hjem til mor, så Bride Wars (Indkøbte film nr. 1), herefter meangirls (Indkøbte film nr. 2) og valgte herefter at skride ud og børste tænder. Og nu sidder jeg her ved computeren og keder mine læsere med min dagligdag. Hurra hurra.

Har hele dagen gået og frydet mig over at det har været lortevejr hele dagen. Så kan alle de elskende, blomstrende parforhold og forelskelser lære det.

Kan det mærkes at jeg er ved at blive til en ultra-desperat-kedelig-smålig-lille-kælling ? Hmm.

Filmene var på tilbud. 50 kr. for hver. Ville egentlig gerne have købt 27 bryllupper. Det var den jeg ledte efter. Men den var ingen steder at se. Det er ellers en god film :/ Den leder jeg efter en anden dag. Må alligevel have mig nogle flere tøsefilm. Tøsefilm er gode.

Nå, klokken er mange, jeg er træt, og burde virkelig holde op med at gå sent i seng. Godnat. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar