fredag den 25. februar 2011

Nu.

Nu har jeg i et stykke tid overvejet lidt at skrive et blogindlæg igen. Ved ikke hvad fanden der sker for mig og mine blog-tendenser lige i øjeblikket. Jeg har bare tænkt meget over at de fleste og næsten alle af mine tidligere indlæg er klynk på klynk på klynk. Og altså... Jo jeg er da en person, der tit synes hun har en helveds masse ting i klemme, og tonsvis af ting at klage over. Men forhelved da. Måske jeg alligevel skulle holde alle hjertekvalerne lidt mere for mig selv, bare så mine få læsere ikke drukner i min ulykke.
- Så meget har jeg heller ikke altid at klage over. Det tager bare lidt tid at opfatte og indse.
-- Der er andre, der kæmper med de samme problemer som mig.
--- DET STØRSTE PROBLEM ER AT JEG ER TEENAGER. FUCK DET.

Brokke mig vil jeg stadig have lov til. Det er også en af de ting jeg er bedst til. F.eks.

Jeg havde en tanke for nogle dage siden. Tænkte at jeg egentlig næsten ønskede at der voksede et lille liv i min mave, fordi jeg da efterhånden var blevet lidt tyk. Har også alle de gode intentioner med hensyn til at tabe mig. Men alt den cola og McD, smager bare så godt ! Det lyder heller ikke helt rigtigt at jeg kort ønskede jeg var gravid, fordi jeg så ville have en undskyldning for min lidt forstørrede delle vel ? Ved det. Lad vær med at træd i det. Går dagligt med tæsketanker om at jeg er et forfærdeligt menneske der ikke kan fungere ordentligt i et samfund.

Men kan egentlig ikke rigtigt vente med at blive voksen. Komme videre fra alt den kedelige, stressende og forfærdelige uddannelse, jeg bare slet ikke kan overskue. Finde Drømmemanden, blive gift i en Maggie Sottero kjole, og få 6 børn der alle er opkaldt efter mine egne fiktive personer i en bog. (Jo jeg er groet totalt fast i en af mine historier, og har et meget moderligt syn på børnene. Jeg har skabt de perfekte børn, synes jeg selv, og ønsker at mine fremtidige børn skal være ligesom dem.) Lyder som den vildeste freak. Det er også fordi jeg da bare er super genial til at forklare. Æv. Nå, misforstå mig ikke.

Har skrevet noget sentimentalt pladder til sidste skoledag. Men det er mit sentimentale pladder. Det betyder noget for mig. Håber bare det bliver modtaget rigtigt. Glæder mig virkelig ikke til sidste skoledag. Det bliver forfærdeligt. Jeg er selv en stor bunke sentimentalt pladder. Følsom af H til. Æv den dag bliver bare ikke sjov. Tårer i kilovis. Æææææææææv.

Har jeg mere at fortælle ? Jo! Jeg har ikke rigtigt skriveblokade mere. Nu er det bare min dovenskab der står i vejen. Men har opdaget, at når først jeg kommer i gang med at skrive, kører det somregel godt. :) Så er det jo bare om at komme igang med at skrive på de forskellige projekter jeg har i tankerne. Overskud, overskud, overskud.

Heeeeeeeeej hej. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar