fredag den 29. oktober 2010

An Inconvenient truth.

Det er en god film. Dokumentarfilm. Men, den skræmmer mig. Jeg føler ikke at noget er sikkert. Jeg er bange for at hele verden går under, pågrund af global opvarmning, mangel på olie og alt muligt andet pis. Vi mennesker kan ikke finde ud af at respektere og behandle vores hjem ordentligt. Jorden er vores hjem. Alt handler om penge, og det gør helt ondt at tænke på, at folk er dumme nok til ikke at kunne se, at hvad jorden går under, ER DER IKKE FLERE PENGE TILBAGE. OG SÅ DØR I ALLESAMMEN. Det frustrerer mig af helved til! Det kan godt være, jeg ikke når at opleve verdens undergang. og heldigt for mig da! Men hvad med mine børn? Mine børnebørn ? Mine oldebørn. Jeg er 15 år. Har ikke nogen kæreste, og sandelig ikke noget barn. Men jeg håber da, at jeg en dag vil få de ting. Og tanken at de ting, vil forsvinde. Det er ikke til at klare. Folk må til at indse, at vi går vores egen undergang i møde. Der skal gøres noget ved sagen, ellers dør vi allesammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar