tirsdag den 22. november 2011

Enden på denne blog.

Når jeg finder ud af hvordan man sletter sin blog, bliver denne blog slettet. Jeg har før slettet blogge, der ikke gik så godt, men kan ikke finde slet-knappen igen. :D Så den skal der lige ledes lidt efter. Men jeg vælger at slette denne blog, fordi jeg for det første, har svært ved at administrere alle disse blogs. (Jeg har tre.) for det andet, er jeg ikke god til at opdatere denne blog. for det tredje, er det somregel negative indlæg, jeg ligger ud, hvor jeg mest klager over livet. og det har jeg besluttet mig for så vidt som muligt, at lade vær med, fordi alt det negative kan man ikke bruge til så meget. Det er selvfølgelig ok at være ked af det, men jeg vil dog forsøge mig med at omgive mig med positive ting, ting jeg godt kan lide, mennesker jeg holder af osv. for det 4. vil jeg gerne kunne lægge mere tid i mine to andre blogge, som jeg i øvrigt heller ikke er særligt god til at opdatere (hvilket er et af mine mål. Altså at blive bedre til at opdatere dem.) for det 5. Vil jeg prøve at blande min kreative blog lidt med privatlivet, men her og med så også forsøge kun at vise de positive ting. Nu har jeg ikke flere grunde! Medmindre i vil have at jeg gentager mig selv... Hvilket jeg gætter på at i ikke vil. :D Nå, men min kreative blog hedder: http://rikkel.blogspot.com/
(Kopier linket)
Min kreative blog, vil således højst sandsynligt også ændre navn til denne blogs navn, som er "Lillebjørn på eventyr" :)
Så hvis i stadig vil følge mig, og er interesserede i mine projekter, og i at se om det lykkedes mig at opnå mit mål om at opdatere noget tiere, så hop derover istedet. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar