tirsdag den 8. november 2011

Abstinenser.

Jeg er sådan en, der har fundet mig en hobby, som jeg bare holder helt vildt meget af. Og jeg elsker den mere og mere for hver gang jeg udøver den. Men de sidste 3 uger, har jeg slet ikke haft mulighed for at udøve den side af mig selv. Jeg har været syg, og haft det dårligt og så har jeg været i praktik inde hos Aller Media A/S. (Hvilket i øvrigt var MEGA fedt.) Min kreative side, har slet ikke fået lov til at udfolde sig. Og nu sidder jeg med en kæmpe opgave, som skal laves til skolen og som desværre ikke er færdig endnu. (Men som også bliver mega fed. :D) Jeg vil så gerne lave et eller andet underligt. :( En lille lerfrø, en uro med søheste, eller en collage af perleplader på min væg. Men jeg har ikke tid. ÆV ALTSÅ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar