søndag den 24. april 2011

Jeg har lavet noget.

Jeg har lavet en ring. Sådan en der smitter af på fingeren. Men ringen er nu meget sjov. Altså selve ringen har jeg ikke lavet. Jeg har bare lavet det der sidder på ringen. første forsøg og jeg er meget tilfreds. Nu er tilfældet bare lige at jeg ikke har et billede af ringen. Så det må komme på et andet tidspunkt... Måske jeg burde gøre denne lille blog offentlig igen... Nu hvor jeg endelig er på vej til at stoppe med at klynke så meget. (Synes jeg selv.) Resten må jeg vel bare holde i de hemmelige bøger der plejer at ligge hulter til bulter og over det hele på mine værelser. Sikke et underligt indlæg. Jeg var i slotsparken igår. (Lørdag.) Men min veninde Caroline. En svane væsede af os. Jeg sagde "Slem svane!" Og pegede dramatisk på den. Så løb jeg min vej fordi jeg var bange for at den ville æde mig. Som slutning på dagen, havde jeg et sjældent skænderi, der egentlig ikke er værd at fortælle om, med min mor. Hun var sur fordi jeg roder noget så forfærdeligt på mit værelse. Ups. Jeg synes hun var uretfærdig og gik i forsvarsposition. Men jeg burde nu 'holde min sti ren'. Ikke nok med, at min fremtidige elskede Apple Macbook bliver købt igennem mors arbejde til mig. Hun er også gået med til at købe den lækreste flotteste sejeste ring til mig. Min undskyldning er at jeg er teenager.

Jeg føler mig lidt tilfældig lige nu. Mine øjne er trætte. Men jeg vil høre musik og lave alt det sædvanlige gøgl jeg laver når jeg er på computeren. Jeg har lyst til cola...

Nu sidder du højst sandsynligt og tænker, Rikke din klovn hvorfor er du ikke udenfor i solen?
Endnu en undskyldning baner sig vej. Jeg har græsallergi. Muligvis også birke allergi, eller hvad min mor nu kaldte det. Nyser hele tiden. + det er sjældent jeg gider alt den varme.

Langt indlæg. jeg vrøvler. Men nogengange har man bare brug for at være lidt random.

Freja kom hjem. Hvad skal du også i New York midt i påskeferien... Æv. Kom så hjem.

+ JEG SKAL FANDME NÅ AT VÆRE SAMMEN MED DIG, JA DIG MARTA, OG DIG, JA DIG OLIVIA FØR DET HER SKOLEÅR ER FORBI. Humpf.

Lååååååååååååååååve yooooooooooou. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar