fredag den 28. januar 2011

PIS.

Jeg vil... så. gerne. være en god forfatter. Bedre end god. Men, er bare ikke tilfreds med de ting jeg laver lige i øjeblikket. Kan godt lide min Hirarki og Kærlighed-bog. Men alt andet. Det er bare noget MØG.

Jeg skal deltage i en skrivekonkurrence, hvor sidste 'tilmeldingsfrist' er den 11 februar. Det er masser af tid, DET VED JEG GODT. Men man skal skrive et eventyr. Et eventyr. ET EVENTYR. Jeg skriver aldrig eventyr! JEG ELSKER EVENTYR. Men jeg skriver dem ikke. Og jeg kunne godt tænke mig at lave noget helt nyt. Uden at det bliver latterligt. Det er ligesom bare... Pænt svært. Eventyret må gerne være moderne, og det må også gerne være gammeldags. Jeg vil gerne skrive et moderne et, der som sagt er anderledes. Og nyt. Overvejede at skrive et omvendt eventyr. Men, det er bare ikke... rigtigt. :(

Ved ikke hvad jeg skal gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar